درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 440
بازدید کل : 8137
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



سرگرمي.دانلود.تفريح
بهترینهای دنیا
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 18:53 ::  نويسنده : محبت شکربیگی

 

دانلود مجله PC Gamer USA - Holiday 2012

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:پیام‌ رسان فیس‌بوک - 2,1,4590 - Facebook Messengerفیس‌بوک,,, پدیده ای که میتوان از اون به عنوان اینترنت متمرکز یاد کرد, برای بعضی ها به معنی سایت و بلاگ شخصی شده, برای بعضی ها نقش ایمیل و چت رو داره, بعضی ها هم برای ارتباط با دوستان و آشنایان و نزدیک شدن به اونها ازش استفاده میکنند, این پدیده روز به روز در حال بزرگتر شدن و بهینه شدنه, یکی از این پیشرفت ها, ارائه پیام‌رسان یا همون مسنجر برای چت کردن با دوستان در فیس‌بوک هست, با داشتن این برنامه بدون نیاز به هرگونه مرورگر, میتونید با افرادی که در لیست دوستانتون هستند چت کنید و حتی پیغام ها و درخواست دوستی ها و همه رو درون این برنامه ببینید, بدون نیاز به بازکردن مرورگر و رفتن به سایت فیس‌بوک,,, این برنامه میتونه تقریبا جایگزینی برای یاهو مسنجر باشه, تمام امکانات چت فیس‌بوک مثل شکلک ها هم در اختیار شما هستند,جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ,,, , :: 22:32 ::  نويسنده : محبت شکربیگی

 

 

پیام‌ رسان فیس‌بوک - 2.1.4590 - Facebook Messenger



ادامه مطلب ...


سایت خود را کاملا رایگان ثبت کنید!!!

امروز میخوام بهتون یه سرویس هاستینگ کاملا رایگان! معرفی کن

 

 

  • یک گیگابایت فضای اینترنتی (راستی FTP رو هم پشتیبانی می کنه)
  • سابدومین به نام خود شما (دومین اضافی رو هم قبول میکنه)
  • مدیریت فایل ها (همون فایل منیجر خودمون)
  • بانک اطلاعاتی MY SQL سه عدد (محشره)
  • سیستم PHPMyAdmin
  • سیستم های آماده (Fantastico)
  • آمار سایت
  • پشتیبانی از زبان برنامه نویسی PHP
  • آپتایم 99.99 درصدی (به همراه پشتیبانی عالی)

 

خوب بهتره یه توضیحاتی هم بدم تا اون دسته از دوستانی که تازه واردن هم متوجه بشن.

 

شما برای ثبت یه وب سایت، ابتدا باید یه دامنه (اسم وب سایت) ثبت کنید. بعد باید یه فضای هاستینگ بخرید. حالا شما صاحب یه وب سایت خام (خالی) هستید.

این شرکت به شما همه اینا رو رایگان و بی درد سر میده، یعنی شما میتونید بدون درد سر یه وب سایتی مثل اینداشته باشید، حتی بهتر از اون.

یکی یکی بند ها رو توضیح میدم، تا کاملا در جریان باشید.

  1. شرکت فوق به شما فضایی معادل یک گیگابایت میده. که این فضا از FTP هم پشتیبانی میکنه، وقتی یه سیستم مدیریت محتوا (CMS) میخوایین رو سایتتون نصب کنین FTP بهتون حال میده.
  2. گفتیم برای ثبت سایت به غیر از فضا (Host) به یک دامنه (Domain) هم نیاز دارید. که این شرکت به شما دامنه نمیده ولی در عوض بهتون یه سابدومین میده. و اما آدرس سابدومین چه طوری: http://www.your-name.site-name.domain/ ولی زیادم زاقارت نیست ها.
  3. شما میتونین بدون استفاده از پروتکل FTP هم فایل های خودتون رو آپلود کنین. چه طوری وارد کنترل پنل بشین و روی مدیریت فایل ها کلیک کنید و باقی قضایا (بقیش تابلو هستش)
  4. شما برای نصب یه سیستم مدیریت محتوای وب سایت و یا اکثرا برای برنامه نویسی ها نیاز به بانک اطلاعاتی دارید که به شما 3 تا داده (سه تا ! خیلی زیاده ها! البته به نصبت بقیه که اصلا نمی دن).
  5. کاهی اوقات شما باید بانک اطلاعاتی خودتون رو ایمپرت کنین برای این کار مدیریت PHPMyAdmin در نظر گرفته شده، که جدا قدرتمنده.
  6. شما برای نصب سی ام اس ها نستلزم آپلود فایل های زیادی هستید این شرکت برای شما گزینه Fantastico رو آماده کرده که سیستم مدیریتی خوتون رو بدون دردسر با یه کلیل (سه سوت) راه اندازی کنید.
  7. شما همچنین قادریت آمار و چکیده سایت خودتون رو هر لحظه ببینید. (البته من که چیزی جز یه پیام خطا ندیدم، بگزریم زیاد مهم نیست.)
  8. این سیستم از زبان برنامه نویسی PHP پشتیبانی میکنه. (هورا برنامه های کد باز)
  9. سایت شما همیشه خدا آنلاین هستش، که دیگه ایول داره.

یه کم از زبان خود این سرویس ...

در پارسه گیگ عضو شوید

سه مرحله برای استفاده از سرویس میزبانی رایگان پارسه گیگ وجود دارد، ثبت نام کنید، فایل ها و سایت خود را ارسال کنید و در نهایت وب سایت خود را مدیریت کنید. ثبت نام بسیار ساده و مجانی است. شما می بایست دو فرم ساده را پر کرده و بعد از تایید آدرس ایمیل، به راحتی از سایت استفاده نمایید. پارسه گیگ به عنوان یکی از اولین سایت های ارائه کننده خدمات حرفه ای میزبانی وب رایگان می باشد. ارائه سرویس PHP و MySQL ما با به طور محسوسی از سایر سایت های ارائه دهنده چنین سرویسی متمایز ساخته است. برای عضویت در پارسه گیگ اقدام کنید !

فایل های خود را ارسال کنید

پس از عضویت در پارسه گیگ، وب سایت شخصی شما با یک گیگابایت فضا ایجاد خواهد شد. سپس به سادگی می توانید فایل ها و صفحات وب خود را از طریق مرورگر یا حتی FTP ارسال کنید. پارسه گیگ امکان پشتیبانی از کد های PHP، دیتابیس MySQL و حتی قابلیت نصب برخی نرم افزار های پر کاربرد نظیر وبلاگ، گالری و تالار را بدون نیاز به دانش فنی را به شما می دهد. کلیه فایل های شما به حتی اگر اجرایی باشند، درست بعد از ارسال شدن قابل دسترسی و استفاده خواهند بود. همچنین امکان استفاده از دامین شخصی شما نیز به طور رایگان وجود دارد!

وب سایت خود را مدیریت کنید

پس از اینکه سایت شما نصب و اجرا گردید، ممکن است مایل به ایجاد تغییرات در آنها باشید، که این کار به طور آنلاین میسر است. همچنین می توانید آمار بازدید سایت خود را ببینید، سایت ها و نرم افزار های بیشتری اضافه کنید و از سایر خدمات پارسه گیگ به طور رایگان استفده کنید. کلیه عملکرد ها توسط کنترل پانل اختصاصی پارسه گیگ انجام می پذیرد که بسیار ساده و در عین حال پیشرفته است. برای ارسال فایل می توانید از قسمت مدیریت فایل ها و حتی FTP استفاده کنید. با استفاده از خدمات ما، موفقیت سایت خود را تضمین کنید!

از این به بدش تبلیغ واسه شرکتشون ...

کیفیت خدمات

کلیه سرور های پارسه گیگ در مرکز دیتای اختصاصی گروه شرکت های سرورز24 در کشور هلند قرار داشته و دارای سرعت ارتباطی 100 مگابیت در ثانیه هستند. کلیه ارتباطاطت دیتای مراکز دیتای سرورز24 توسط ارائه دهندگان اروپایی مطرح برقرار می باشد. پارسه گیگ بهترین کیفیت میزبانی را بدون هیچ هزینه ای در اختیار شما می گذارد. کلیه سرور ها به طور 24 ساعته کنترل و در صورت بروز نقص فنی سریعاً عیب یابی می گردند. آنچه برای پارسه گیگ مطرح است، برقرار بودن وب سایتشما به میزان بالای 99.99% می باشد. سیستم پشتیبانی سرورز24 برای مشتریان پارسه گیگ این امکان را به وجود می آورد که در 24 ساعت شبانه روز خدمات پشتیبانی را دریافت کنید. پارسه وب همیشه در کنار شما خواهد بود تا سرویس میزبانی مظمئن و پیشرفته ای را ارئه دهد! مهم ترین اصل در ارائه چنین خدماتی رضایت مشتریان از خدمات رایگان پارسه گیگ می باشد.

بله همون طوری که فهمیدید، اسم سرویس فوق پارسه گیگ ایرانی هستش.

پارسه گیگ حاصل تلاش شرکت سرور 24 هستش، که تو کار هاست و دامنه هستن، امیدوارم هر جا باشن موفق باشن.

خوب شما هم فرصت رو از دست ندید، و ثبت نام کنید ...

 

 



ادامه مطلب ...


نرم افزارهای زیادی برای نمایش زمان در کشورها و شهرها وجود دارد اما میتوانیدسایت گوگل را برای اینکار انتخاب کنید.با استفاده از گوگل برای مشاهده زمان در هر شهر کافیست عبارت timeرا قبل از نام آن شهر وارد کنید.مانند time tehran
فراموش نکنید صفحه گوگل به زبان انگلیسی باشد.
 


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب